Bogus science reports of 2005

From JunkScience.com and Stats.org, here are two stories highlighting erroneous news reports of 2005 which posed as fact/science: see "The Top 10 Junk Science Claims of 2005" (Steven Milloy of junkscience.com on FoxNews.com, 12/29/05) http://www.foxnews.com/story/0,2933,180148,00.html and "The 2005 Dubious Data Awards" (STATS at George Mason University, 12/22/05) http://www.stats.org/record.jsp?type=news&ID=534
No feedback yet